Obsah stránky
Starosta Dobročovic vyhlašuje výběrové řízení - referent/ka OÚ
čtvrtek, 02. červenec 2015 | Ostatní
Starosta obce vyhlašuje v souladu s ust. § 6 s přihlédnutím k ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
VEŘEJNOU VÝZVU
na obsazení funkce referenta/referentky
obecního úřadu Dobročovice
Označení zaměstnavatele:
- Obec Dobročovice, Dobročovice 38, 250 82 Úvaly, IČ: 00662399
Náplň práce:
- 1. 01. 01 Administrativní a spisový pracovník – zjm.: vedení spisové služby, včetně zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek, komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o písemnosti
- 1.01.02 Sekretář – zjm.: vyřizování administrativní agendy vedoucího obecního úřadu (starosta obce), vyřizování korespondence
- 1.01.07 Organizační pracovník – zjm.: vedení organizačně technické agendy jednání orgánů obce, výborů a komisí a zvláštních orgánů, včetně přípravy podkladů, pořizování zápisů ze zasedání zastupitelstva obce
- 1.02.06 Pokladník – zjm.: pokladní manipulace s peněžní hotovostí, správa pokladny obce
- 1.02.05 Finanční referent – zjm.: spolupráce s hlavní účetní na KDF a KOF a kontrola platebních příkazů
- 2.10.01 Referent společné státní správy a samosprávy – zjm.: vyřizování věcí ve správním řízení
- 2.10.26 Referent všeobecné správy vnitřních věcí státu – zjm.: komplexní výkon agendy na úseku evidence obyvatel, vidimace a legalizace, organizačně-technické zabezpečení voleb a referend
- 2.10.48 Referent informačních systémů veřejné správy – zjm.: zajišťování souhrnné agendy kontaktního místo CzechPoint
Místo výkonu práce:
- Obecní úřad Dobročovice, Dobročovice 38, 250 82, pošta Úvaly
Výše mzdy:
- Zaměstnanec bude zařazen při nástupu do 8. platové třídy dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb.
- Zaměstnanec bude zařazen do platového stupně dle dosaženého vzdělání a prokazatelné praxe
- Odměny a prémie za dobře vykonanou práci
Pracovní úvazek
- 0,3 (1 až 2 dny v týdnu dle dohody)
Požadavky na zaměstnance:
- Fyzická osoba, která občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
- Minimální věk 18 let (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
- Plná svéprávnost (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
- Bezúhonnost (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
- Ovládání jednacího jazyka (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
- Splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Dobrá znalost práce na PC (Word, EXCEL, email, web..)
- Zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
- Praxe ve veřejné správě výhodou
- Aktivní a samostatný přístup k práci
- Ochota dále se vzdělávat a rozvíjet své schopnosti a znalosti
- Řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou
- Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, důslednost, vstřícný přístup k občanům
- Znalost administrativní práce
- Znalost programů od společnosti GORDIC výhodou
Zájemci do výběrového řízení doloží:
- Přihlášku (forma volná) obsahující jméno, příjmení, titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu zájemce, datum a podpis zájemce
- Profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených správních činností
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
- Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Podmínky vyhlašovatele:
Předpokládaný nástup: září/říjen 2015.
Zasláním písemné přihlášky a všech dokladů nevzniká účastníkovi výběrového řízení právní nárok na uzavření pracovní smlouvy v návaznosti na předmět výběrového řízení. Případné oznámení o vybrání vítěze výběrového řízení bude písemně doručeno pouze tomuto žadateli. Vítěze tohoto výběrového řízení bude vybírat nezávislá výběrová komise.
Podmínky výběrového řízení budou zveřejněny v souladu s §39 zák. č. 128/2000 Sb. v platném znění po dobu minimálně 15 dnů. Obec Dobročovice si vyhrazuje právo změnit nebo doplnit toto výběrové řízení, případně od něj odstoupit či toto výběrové řízení zrušit.
Přihlášku s označením na obálce „Výběrové řízení – referent/ka Obecního úřadu“ doručí zájemce na Obecní úřad Dobročovice, Dobročovice 38, 250 82 Úvaly nejpozději do 31. 07. 2015 do 16.00 hodin. Bližší informace o pracovní pozici budou podány osobně na Obecním úřadě v Dobročovicích nebo na tel. č. 725 021 827.
V Dobročovicích dne 02. 07. 2015
Bc. Marcel Slováček, MBA
starosta