Obsah postranní lišty

Oddíl postranní lišty

Mapový portál

Dobročovice - mapový portál

DOBROČOVICE - MAPOVÝ PORTÁL

Oddíl postranní lišty

Povodňový plán

Povodňový plán

Oddíl postranní lišty

Náhodná fotka

VSTUP DO FOTOGALERIE

Finální veřejné představení architektonické studie - náves Dobročovice

Oddíl postranní lišty

Záchranný kruh

Obsah stránky

Starosta Dobročovic vyhlašuje výběrové řízení - referent/ka OÚ

čtvrtek, 02. červenec 2015 // Ostatní

Starosta obce vyhlašuje v souladu s ust. § 6 s přihlédnutím k ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů VEŘEJNOU VÝZVU na obsazení funkce referenta/referentky obecního úřadu Dobročovice

Text // Marcel Slováček (starosta)


Starosta obce vyhlašuje v souladu s ust. § 6 s přihlédnutím k ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

 

VEŘEJNOU VÝZVU

na obsazení funkce referenta/referentky

obecního úřadu Dobročovice

Označení zaměstnavatele:

  • Obec Dobročovice, Dobročovice 38, 250 82 Úvaly, IČ: 00662399

Náplň práce:

  • 1. 01. 01 Administrativní a spisový pracovník – zjm.: vedení spisové služby, včetně zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek, komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o písemnosti
  • 1.01.02 Sekretář – zjm.: vyřizování administrativní agendy vedoucího obecního úřadu (starosta obce), vyřizování korespondence
  • 1.01.07 Organizační pracovník – zjm.: vedení organizačně technické agendy jednání orgánů obce, výborů a komisí a zvláštních orgánů, včetně přípravy podkladů, pořizování zápisů ze zasedání zastupitelstva obce
  • 1.02.06 Pokladník – zjm.: pokladní manipulace s peněžní hotovostí, správa pokladny obce
  • 1.02.05 Finanční referent – zjm.: spolupráce s hlavní účetní na KDF a KOF a kontrola platebních příkazů
  • 2.10.01 Referent společné státní správy a samosprávy – zjm.: vyřizování věcí ve správním řízení
  • 2.10.26 Referent všeobecné správy vnitřních věcí státu – zjm.: komplexní výkon agendy na úseku evidence obyvatel, vidimace a legalizace, organizačně-technické zabezpečení voleb a referend
  • 2.10.48 Referent informačních systémů veřejné správy – zjm.: zajišťování souhrnné agendy kontaktního místo CzechPoint

Místo výkonu práce:

  • Obecní úřad Dobročovice, Dobročovice 38, 250 82, pošta Úvaly

Výše mzdy:

  • Zaměstnanec bude zařazen při nástupu do 8. platové třídy dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb.
  • Zaměstnanec bude zařazen do platového stupně dle dosaženého vzdělání a prokazatelné praxe
  • Odměny a prémie za dobře vykonanou práci

Pracovní úvazek

  • 0,3 (1 až 2 dny v týdnu dle dohody)

Požadavky na zaměstnance:

  • Fyzická osoba, která občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
  • Minimální věk 18 let (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
  • Plná svéprávnost (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
  • Bezúhonnost (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
  • Ovládání jednacího jazyka (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
  • Splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem (podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.)
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobrá znalost práce na PC (Word, EXCEL, email, web..)
  • Zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
  • Praxe ve veřejné správě výhodou
  • Aktivní a samostatný přístup k práci
  • Ochota dále se vzdělávat a rozvíjet své schopnosti a znalosti
  • Řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou
  • Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, důslednost, vstřícný přístup k občanům
  • Znalost administrativní práce
  • Znalost programů od společnosti GORDIC výhodou

Zájemci do výběrového řízení doloží:

  • Přihlášku (forma volná) obsahující jméno, příjmení, titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu zájemce, datum a podpis zájemce
  • Profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených správních činností
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
  • Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Podmínky vyhlašovatele:

Předpokládaný nástup: září/říjen 2015.

Zasláním písemné přihlášky a všech dokladů nevzniká účastníkovi výběrového řízení právní nárok na uzavření pracovní smlouvy v návaznosti na předmět výběrového řízení. Případné oznámení o vybrání vítěze výběrového řízení bude písemně doručeno pouze tomuto žadateli. Vítěze tohoto výběrového řízení bude vybírat nezávislá výběrová komise.

Podmínky výběrového řízení budou zveřejněny v souladu s §39 zák. č. 128/2000 Sb. v platném znění po dobu minimálně 15 dnů. Obec Dobročovice si vyhrazuje právo změnit nebo doplnit toto výběrové řízení, případně od něj odstoupit či toto výběrové řízení zrušit.

Přihlášku s označením na obálce „Výběrové řízení – referent/ka Obecního úřadu“ doručí zájemce na Obecní úřad Dobročovice, Dobročovice 38, 250 82 Úvaly nejpozději do 31. 07. 2015 do 16.00 hodin. Bližší informace o pracovní pozici budou podány osobně na Obecním úřadě v Dobročovicích nebo na tel. č. 725 021 827.

V Dobročovicích dne 02. 07. 2015

 

Bc. Marcel Slováček, MBA

starosta      

                                                  

Vložený dokument z úřední desky

 

Obsah postranní lišty

Oddíl postranní lišty

Oddíl postranní lišty

Kontakty

Adresa úřadu
Dobročovice 38
250 82 Úvaly

Úřední hodiny - OÚ
PO: 8:00 - 16:00
ST: 10:00 - 18:00 
+ jiný termín možný po předchozí dohodě

Oddíl postranní lišty

Newsletter

Oddíl postranní lišty

Patička stránky

Kalendář akcí - červenec Zobrazit kalendář >

 

Pošembeří Historické hasičstvo Dobročovice